Πολύ κουβέντα έχει σηκώσει το «μπαϊράκι» του δημάρχου Στυλίδας και γνωστού ηθοποιού, Απόστολου Γκλέτσου. Για το ποιος έχει δίκιο και πώς διεκδικεί κανείς το δίκιο αυτό μπορούν να ειπωθούν πάρα πολλά. Αλλά εδώ πρέπει να ξεκαθαριστούν ορισμένα κρίσιμα θέματα, κι ακόμη κι αν κάποιοι διαφωνούν σε όσα θα διαβάσουν, ένα πράγμα πρέπει να γίνει κατανοητό. Αν η Ελλάδα θέλει να πάει μπροστά θα πρέπει να πάψει να απασχολεί την ενημέρωση με τέτοιες αστειότητες. Και εξηγούμαστε:
Είναι βεβαιωμένο και παραδεκτό ότι οι κάτοικοι της περιοχής έχουν πέρα για πέρα δίκιο. Και κάθε πολίτης που έχει μπροστά του μια εθνική οδό με συνεχή διόδια, αλλά όχι εναλλακτικές λύσεις. Στην Πελασγία λοιπόν αφήσανε τους εργολάβους να κάνουν ότι θέλουν, εγκλώβισαν τους κατοίκους στα χωριά τους και τους ανάγκασαν να πληρώνουν διόδια ακόμη κι αν θέλουν να πάνε για… κατούρημα στο χωράφι τους. Που είναι οι παράπλευροι δρόμοι, οι εναλλακτικές λύσεις; Εκανε τίποτε η προηγούμενη και η τωρινή κυβέρνηση γι’ αυτό; Και γιατί άφησαν να λήξουν οι άδειες ελευθέρας που έδωσε η κοινοπραξία; Τόσο δύσκολο ήταν να συνεχίσουν να περνούν ελεύθερα μέχρι να εκδοθούν οι καινούργιες;
Σε όποιο σημείο της χώρας υπάρχουν διόδια αλλά όχι παράδρομοι από τους οποίους θα μπορεί κάποιος να πάει σε έναν προορισμό, αυτό είναι καραμπινάτη παρανομία, την ευθύνη της οποίας δεν έχει μόνο η κοινοπραξία αλλά και η κυβέρνηση. Αυτοί πρέπει να βρουν λύση π.χ. και για τον Ωρωπό που φεύγουν οι άνθρωποι για να πάνε στις δουλειές τους και πληρώνουν 6 ευρώ. Γιατί λοιπόν καθυστερούν τόσο τα ηλεκτρονικά διόδια ώστε καθένας να πληρώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνει; Διαβεβαιώνει η κυβέρνηση ότι αυτό θα γίνει το 2012. Μα τότε θα τα έχουν οικονομήσει οι επιτήδιοι. Και δεν εννοούμε μόνο τους εργολάβους αλλά και το κράτος που εισπράττει μεγάλο μέρος των διοδίων.
Γιατί ενώ όλοι ασχολούμαστε με τον Γκλέτσο δεν καθίσαμε να δούμε τις[.....]
περίφημες συμβάσεις που υπέγραψαν οι εκάστοτε υπουργοί για μια σειρά από δημόσια έργα. Ας κάνουν όλοι την αυτοκριτική τους. Υπέγραψαν λεόντειες συμφωνίες υπέρ των εργολάβων και ιδού το αποτέλεσμα. Φτάσαμε στο σημείο κατασκευαστική εταιρεία να εισπράττει διόδια σε δρόμο ήδη φτιαγμένο προκειμένου με τα χρήματα αυτά να πάρει δάνειο για δρόμο σε άλλο σημείο της χώρας. Για παράδειγμα, κάποιος που σήμερα μετακινείται στην Αθηνών – Λαμίας πληρώνει διόδια για την Ιόνια οδό, δηλαδή από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα που πιθανόν να μη χρειαστεί ποτέ να χρησιμοποιήσει. Για να μη μιλήσουμε για τους δρόμους καρμανιόλες που ενώ τα έργα έχουν παγώσει, τα διόδια εισπράττονται κανονικά και αυξάνονται με βάση τις συμβάσεις.
Αυτές οι ντροπιαστικές συμβάσεις υπέρ των εργολάβων δεν μπορούν εύκολα να σπάσουν ή να αλλάξουν όπως διατείνονται κάποιοι. Είναι τόσο καλά φτιαγμένες και «δεμένες» που θα πληρώνουμε μια ζωή αποζημίωση στους εργολάβους. Δείτε τι έγινε με την υποθαλάσσια στη Θεσσαλονίκη και τις ρήτρες υπέρ του Μπόμπολα.
Και ερχόμαστε στα του Γκλέτσου διότι δε θέλει και πολύ η φαιδρότητα να βαφτιστεί εθνική εξέγερση. Πέντε μετά την ανάληψη της δημαρχίας ο γνωστός ηθοποιός προσπάθησε να εκλέξει δικό του πρόεδρο στο δημοτικό συμβούλιο και έφαγε τέτοια ξεγυριστή σφαλιάρα που τη θυμάται για πάντα. Τον άδειασαν οι δικοί του άνθρωποι. Ετσι ξαφνικά λοιπόν και χωρίς να πάει να μιλήσει με το υπουργείο, την κοινοπραξία ή να προειδοποιήσει εν πάση περιπτώσει, πάει και ξηλώνει τις μπάρες. Είναι αυτό σοβαρή κίνηση από πολιτικό; Ειδικά όταν είναι σε εκκρεμότητα η υπόθεση με τις δωρεάν κάρτες;
Κι επειδή τίποτε δεν είναι σοβαρό φαίνεται σ’ αυτή τη χώρα, ο Γκλέτσος αναγορεύτηκε σε νέο Λεωνίδα και Αθανάσιο Διάκο, εκμεταλλεύτηκε την εικόνα του, πούλησε το όνομά του στα κανάλια και μόνο που δεν άλλαξε σε… Αρης Βελουχιώτης. Βγαίνει σε κανάλια και ραδιόφωνα, υβρίζει, πουλάει τρέλα και τσαμπουκά, ερίζει με τους πάντες και συνεχίζει να παίζει (με κακό μάλιστα τρόπο) το ρόλο του ψευτόμαγκα με τον οποίο έγινε γνωστός στα σήριαλ. Τώρα όμως δεν είναι στην οθόνη, είναι στην καθημερινότητα που απαιτεί λύσεις με σοβαρότητα όχι με γιαλαντζί ψευτοεπαναστάσεις.
Να μου το θυμηθείτε: Ακόμη και το αγνό και αυθόρμητο κίνημα που αντιδρά στην πληρωμή των διοδίων που έχουν ξεφυτρώσει παντού, θα ξεφτιλιστεί εξαιτίας των καμωμάτων του κ. Γκλέτσου. Διότι εκείνοι που σηκώνουν τις μπάρες κάθε Κυριακή έχουν άποψη, δεν υποκρίνονται, ούτε παίζουν ρόλους από ταινίες του Τζέιμς Πάρις.
Και κάτι τελευταίο: Άλλο να αντιδρά κάποιος στην κοινωνική αδικία, στη φτώχεια, στην αδυναμία του πολίτη να πληρώνει ακόμη και τα απαραίτητα, κι άλλο να αντιδρά σε όλα. Ποια κυβέρνηση θα ήθελε να δημιουργηθεί αύριο ένα κίνημα που δεν πληρώνει τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τους φόρους, τα εισιτήρια στα λεωφορεία κ.λπ. Τότε δε θα υπήρχε κράτος ευνομίας αλλά κράτος τζαμπατζήδων. Το να φτιάχνουν οι ιδιώτες τους δρόμους και να πληρώνουμε διόδια δεν είναι κακό αφού το κράτος αδυνατεί να προσφέρει δωρεάν τη μετακίνηση των πολιτών του. Το κακό είναι ότι έχουμε αφήσει τους πολιτικούς, κάθε παράταξης, να φτιάχνουν συμβάσεις κάτω από το τραπέζι και να εξυπηρετούν τις εταιρείες. Εχουμε αφήσει την Ελλάδα να γίνει κράτος εργολάβων. Μέσα σ’ αυτή τη φαιδρότητα ε, κι ένας Γκλέτσος δε μας χαλάει να κάνει την παράστασή του.
Αριστερός Ψάλτης
www.antinews.gr http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/
ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΟΙΚΟΣ ΜΕΝΔΕΝΙΤΣΑΣ