Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Greek Trash TV | Real Housewives of Athens

Ναι. Ναι. Επιτέλους. Τύφλα να έχει το «Ερωτοδικείο». Τύφλα να έχει το «The Wall». Τι να μας πει το γατάκι το «Mission»;;; Ο ΑΝΤ1 ξεπέρασε για άλλη μία φορά τον εαυτό του! Η νέα υπερπαραγωγή, ακούει στο όνομα «Real Housewives of Athens» και όσο κι αν πρόκειται για ένα κωλοστημένο reality του κερατά, είναι σίγουρο πως μπορεί να γίνει πολύ, ΠΟΛΥ, Π-Ο-Λ-Υ πιο trash για «λίγη τηλεθέαση» που έλεγε και ο Στέφανος Χίος. (By the way ακούγοντας ραδιόφωνο το πρωί, συνειδητοποίησα πως δεν είμαι ο μόνος που ο τίτλος δεν του θυμίζει μόνο το Desperate Housewives, αλλά και το Sex in the City of Athens της Μαριάννας Ντούβλη. Σχεδόν δάκρυσα από συγκίνηση.)
Ποιο είναι το story; Έλα μου ντε, λίγο άντεξα να δω! Είναι έξι σαραντάρες ξεχασμένες από τη ζωή και κάνουν μία συνηθισμένη ζωή, όπως όλες οι μάνες της ηλικίας τους. Ξέρετε τώρα, ψάχνουν γκόμενους, κάνουν πλαστικές, βουτάνε σε πισίνες στη Μύκονο και που και που θυμούνται τα -άλλα ευνουχισμένα και άλλα κακομαθημένα- παιδιά τους! Α, μία από τις τύπισσες έχει και έναν τύπο που της έκανε τα παιδιά και διαφημίζει το μαγαζάκι του στην εκπομπή, μπας και πουλήσει κανένα ανταλλακτικούλι.
Εγώ θέλω μόνο να επισημάνω δύο ελλείψεις της εκπομπής, αφού πρώτα παρουσιάσω τις συμμετέχουσες:
  • Ορθούλα «Μιλάω-σαν-το-Μπάγεβιτς» Παπαδάκου
  • Φώφη «Να-μουν-η -αδερφή-μου» Μαστροκώστα
  • Ιωάννα «Πρώην-πρώην-πολύ-πρώην μοντέλο» Σουλιώτη
  • Χριστίνα «Περασμένα-μεγαλεία» Παππά
  • Τζο «Δε-με-ξέρει-η-μάνα-μου» Τόγκου
  • Αννίτα «Εγώ-και-ο-άντρας-μου» Ναθαναήλ
Και ερωτώ: Πόσο πιο super (με αμερικάνικη προφορά, να ακούγεται «σούπααα») θα ήταν το reality αν είχε ΚΑΙ Μιμή Ντενίση ΚΑΙ Βάνα Μπάρμπα; Αλλά μάλλον δεν ξέρουν που να επενδύσουν εκεί στον ΑΝΤ1… Πάνε και δίνουν λεφτά στο Facebook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου