Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Τα…βρόντησε ο γιατρός στον Δήμο Καμένων Βούρλων!

Στο Δήμο Καμένων Βούρλων όπως και σε άλλους Δήμους, γίνεται πραγματικός χαμός με τις υποψηφιότητες.
Αρχικά ακούγονται διάφορες υποψηφιότητες αλλά στο τέλος καταλήγουν σε αποτυχία γιατί επικρατούν τοπικιστικά κριτήρια,προσωπικές φιλοδοξίες και αδυναμία συμφωνίας τοπικών παραγόντων.
Μέχρι χτες ως υποψήφιοι δήμαρχοι επικεφαλής συνδυασμών φέρονταν οι κύριοι Συκιώτης-νυν Δήμαρχος-Τριαντάφυλλος Μπελλος πρώην Νομάρχης και πρώην βουλευτής,Δημήτρης Παπαναγιώτου επιχειρηματίας και πρώην αντιδήμαρχος, Δημήτρης Τσώμος εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος εκλεγείς με τον συνδυασμό του κ.Συκιώτη, Λουκάς Δαδιώτης γιατρός από την περιοχή του Μώλου και Γιώργος Βουρβουλάκης επιχειρηματίας.
Τα ξημερώματα με επιστολή του ο κ.Δαδιώτης αναγγέλλει την αποχώρηση του από την προεκλογική κούρσα.
Ο κ.Παπαναγιώτου αναμένεται τις επόμενες ημέρες της εβδομάδας, να αναγγείλει επίσημα την υποψηφιότητα του και τους πρώτους υποψήφιους του συνδυασμού του.
Η επιστολή του κ.Δαδιώτη
Πέντε μήνες από τότε που εκδήλωσα την πρόθεσή μου να διεκδικήσω το αξίωμα του Δημάρχου Καμένων Βούρλωνκαι δύο μήνες από τότε που το κοινοποίησα δια των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, έρχομαι σήμερα να ανακοινώσω ότι αποχωρώ από τη διαδικασία.
Οδηγήθηκα σε αυτή την απόφαση γιατί παρά τη ζεστή υποδοχή της υποψηφιότητάς μου από τους δημότες, δεν υπήρξε αντίστοιχη ανταπόκριση κατάλληλων υποψηφίων ώστε να συμπληρωθεί ψηφοδέλτιο για τα Καμένα Βούρλα και τον Άγιο Κωνσταντίνο. Αυτό φοβάμαι ότι επιβεβαιώνει τη διαπίστωσή μου ότι η έλλειψη σύμπνοιας μεταξύ των πρώην Καποδιστριακών Δήμων και οι όποιες τεχνητές αντιπαλότητες αποτελούν τροχοπέδη για την πρόοδο του Δήμου.

Ευχαριστώ όλους αυτούς που εκφράσανε την υποστήριξή τους, αυτούς που δέχθηκαν να συμπαραταχθούν μαζί μου και ιδιαιτέρως αυτούς που με βοήθησαν ενεργά στη διαδικασία αυτή.
Επιστρέφω στην ιδιωτική μου ζωή και στο λειτούργημά μου αισθανόμενος ότι ανταποκρίθηκα στο βαθμό που μου αναλογεί στο αίτημα των δημοτών για να δημιουργήσουμε ένα Δήμο με άλλη ματιά.

Λουκάς Δαδιώτης
Ιατρός Αιματολόγος
www.lamiafm1.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου