Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Τα...πάνω-κάτω στον Δήμο Μώλου-Αγ,Κωνσταντίνου!

Την Μεγάλη Παρασκευή δόθηκε στην δημοσιότητα κοινή σανακοίνωση των υποψηφίων Δημάρχων Γιάννη Συκιώτη και Δημήτρη Παπαναγιώτου περί συμφωνίας τους για κοινή κάθοδο των δύο συνδυασμών στις δημοτικές εκλογές.
Την επομένη ο κ.Συκιώτης διέψευσε αυτή την συμφωνία για να ακολουθήσει  πραγματικός πόλεμος μέσα απο τοπικά blogs των Καμένων Βούλων.
Ο κ.Παπαναγιώτου επέμεινε ότι  η συμφωνία έγινε και μάλιστα παρουσία μαρτύρων ενώ οι συζητήσεις συνεχίστηκαν  και  πάλι ενώπιον τρίτων σε διάφορα σημεία.
Σήμερα η πλευρά του κ.Παπαναγιώτου έδωσε στην δημοσιότητα διάψευση της....διάψευσης του κ.Συκιώτη.

Απάντηση του Δημήτρη Παπαναγιώτου στην διάψευση του Γιάννη Συκιώτη....
Το Δελτίο Τύπου που δημοσιεύτηκε , συναποφασίστηκε από κοινού με τους συγκεκριμένους όρους συνεργασίας από τους δύο υποψηφίους κ. Γιάννη Συκιώτη και κ. Δημήτρη Παπαναγιώτου και είναι απολύτως αληθές .
Το κίνητρο της συνεργασίας είχε ως βασικό και αποκλειστικό στόχο το καλό του τόπου μας .
Σεβόμενος τις Άγιες Μέρες του Πάσχα δεν απάντησα αμέσως ως όφειλα και απαντώ σήμερα .
Η Διάψευση – Καταγγελία από πλευράς του κ. Γιάννη Συκιώτη προσβάλει τόσο την αξιοπρέπειά μου όσο και την αξιοπρέπεια των συνεργατών μου .
Στο συνδυασμό μου εγώ και οι συνεργάτες μου σεβόμενοι τις αρχές της δημοκρατίας συναποφασίσαμε με πρακτικά , παρουσία τους , καθορίζοντας τους όρους συνεργασίας μας με το συνδιασμό του κ. Γιάννη Συκιώτη .
Στόχος της συνεργασίας ήταν η συνένωση και η ενότητα των τοπικών μας κοινωνιών.
Μπροστά λοιπόν σε αυτό , έθεσα τον εαυτό μου μακριά από εγωισμούς προς όφελος αυτού του σκοπού , γνωρίζοντας και την πιθανότητα προσωπικού και πολιτικού ‘’ατυχήματός’’ μου .
Δυστυχώς ο κ. Γιάννης Συκιώτης δεν σεβάστηκε την συμφωνία , δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και υπαναχώρησε κατόπιν εσωτερικών πιέσεων του συνδυασμού του .
Εν κατακλείδι :
Καταγγέλω την εν θερμώ ενέργειά τους περί διάψευσης της συνεργασίας των δύο συνδυασμών ως αποτέλεσμα μικροπολιτικών συμφερόντων .
Μετά τιμής
Δημήτρης Παπαναγιώτου
 http://www.lamiafm1.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου